BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Tucson. Hyundai Tucson, arba „Modernus Pietryčių Arizonos miestas”

Rugsėjis 30th, 2015 Worldskicker Posted in apzvalgos |

Tucson. Hyundai Tucson, arba „Modernus Pietryčių Arizonos miestas”.
Ne, aš visai nejuokauju: Hyundai iš tikrųjų reiškia modernumą ir naujas, adaptyvias technologijas, o Tucson yra miestas JAV, pietrytinėje Arizonos dalyje.
Ir aš nuoširdžiai tikiu, kad pavadinimą automobilio kūrėjai išrinko ne pirštu dūrę į žemėlapį, o tiesiog aiškiai norėdami pabrėžti, į kokį modernų „miesčionį” jie taiko - nebelieka vietos abejonei: pirk, juk tu iš miesto. Įdomiausia tai, kad man natūraliai buvo kilęs klausimas ar vieškeliais trankytis, ar per miesto šulinius šokinėti Hyundai Tucson gimė, tačiau išmaniojo mano draugo „Google” pagalba, visi taškai susidėjo patys: netgi gavau atsakymą, į kokią rinką mėgina Pietų Korėja pataikyti. Juk jeigu gyvenčiau už Atlanto, tikimybė, kad man reikėtų diskutuoti su paieškos svetainėmis tema „Kas yra Tucson?”, sumažėja.
Bet…yra kaip yra ir ne per JAV gatvių šulinius šokinėjant teko su juo susipažinti. Ogi Latvijoje. Netikėtai, visai visai netikėtai. Tad, kadangi ir pramogos su juo buvo trumpesnės, nei norėtasi, šį „modernybę miesčionį” bandysiu aptarti kaip galima trumpiau.
Komplimentai dizaineriams.
Tikrai ne ironiškas, o draugiškas, pats nuoširdžiausias komplimentas. Erdvus ir ganėtinai daug oro savyje keleiviams talpinantis Miesčionis, dėl linijų- žaviai aptakus ir griežtas tuo pat metu. Šalia jo stovėję naujutėlaičiai kolegos iš Latvijos „Autobrava” salono taip ir liko tik stovintys šalia, kol instinktyviai ranka siekė Hyndai Tucson automobilio raktelių. Dėl dizaino sprendimų, pasirinktų linijų ir perėjimų jis tikrai atrodo žaviai nedidelis. Na, iki pastatai jį šalia kito automobilio ar iki atvesdini šalia jo žmogų. Tada supranti, kad vietos viduje yra daugiau, negu atrodytų šiaip užmetus akį į kokią nors panoraminę automobilio nuotrauką su šiek tiek sulietais dangoraižiais horizonte. Grotelės priekyje - yra, tad ir miesčioniško agresyvumo jausmą jau turime. Lempos - nebe išsprogusios Nissan Juke stiliumi, už tai visad ploju katučių. Bagažinės talpumas- oooo Dievulėliau! Ir bulvėms ir morkoms ir dar kaimynų aviganį, seilėmis besitaškantį, sugebėčiau parvežti. Besirąžantį, žinoma.
Jausmas viduje
Erdvė, kurią jau gali įsivaizduoti vien stovėdamas šalia, atidarius dureles niekur nedingsta. Bet. Jeigu tai būtų koks 2013 metų modelis- viskas tikrai labai gerai. Arba jeigu miesčionis modernistas būtų pateikiamas kaip kūrinys, jungiantis paprastus sprendimus ir dvidešimt pirmojo amžiaus modernybes- tada dar irgi viskas labai gerai. Bet įsėdus į automobilį, mažų mažiausiai tikiesi, kad turėtum ieškoti mechaniniu principu ginkluotos sėdynės reguliavimo sistemos. Tikrų tikriausiai. Lietimui jautrus ekranas, galinio vaizdo kameros su nupieštomis ir už tave apskaičiuotomis trajektorijomis, pilnai skanuojamas reljefas ir aplinka - maloniai stebina. Tai tikrai puikiai ir lengvai valdomas žvėrelis iš Pietų Korėjos su „išmaniosiomis ausimis”, parodančiomis, kada negalima lenkti (supraskite, veidrodėlių kampuose pasirodo neįkyrus geltonas ženkliukas, perspėjantis apie artėjantį pavojų ir, šiukštu, net nedrįskite pagalvoti apie lenkimą).
Įsėdus į jį, jaučiasi, kad technologijos žengia į priekį. Tauta lepinama. Neseniai skaičiau, kad už poros metų Lietuvoje neliks nei vieno gyventojo be išmaniojo telefono. Natūraliai pasidaro gaila vyresnio amžiaus žmonių ir norisi atsidusti: vis mažiau vaikų mokės daugybos lentelę ar dalinti kampu. Taip ir su Hyundai Tucson. Technologijos, pritaikytos automobilyje, gyvenimo neapsunkina. Neturi skirti papildomų sekundžių pamąstymui, kam galėtų būti skirtas vienas ar kitas mygtukas. Viskas pakankamai paprasta ir integruota….kaip ten buvę. Tucson puikiai tinka dažnai pardavinėjamų automobilių skelbimuose sutinkama frazė „sėdi ir važiuoji”, nereikia gaišti laiko siekiant pajusti automobilį ar jo gabaritus: viską jis padaro pats. Tiesa, jeigu planuojate ne tik vairuoti automobilį, bet ir retsykiais keliauti juo sėdint gale, reikėtų galinį krėslą išmėginti: negalėčiau pasakyti, kad jis pats patogiausias. Ypač, keliaujant toli.
Jausmas sukinėjant „barankę”
Septynių pavarų dėžė ir 1.6 turbo variklis - dirba taip, kad negalėtum pasakyti „kairė nežino, ką veikia dešinė”. Sportinio ir miesto rėžimo parinktys ir visa kita, ką galima rasti šiuolaikiniame automobilyje… Viskas smagu ir gerai. Bet neužtenka.
Buvau suabejojusi į kokį miesto gyventoją gali būti orientuotas šis miesto visureigis. MIESTO. Pasivažinėjus po Rygą, panašu, kad tikrai ne į Latvijos pilietį… nebent ir jie turi laikinąją sostinę, kurioje stebuklingai greitai tvarkosi keliai. Tada taip. Bet pasakyti, kad jis modernus, „fainas” ir alsuojantis komfortu - to dar neužtenka. Jis ir turi tuo alsuoti. Už tave mąstantis automobilis palieka daug laiko žioplinėti ir tyrinėti, atkreipiant dėmesį į elementus ir detales, į kurias vairuodama ir pati priimdama sprendimus, neturėčiau laiko susikoncentruoti.
Komplektacija ir piniginės tuštinimo momentas
Didžiausią dėmesį pats gamintojas ir jo marketingo komanda skiria 1.6 GDi varikliui ir nuostabiam jo bendradarbiavimui su 7 pavarų automatine greičio dėže. Aš šioje vietoje norėčiau trūktelėti pečiais. Skirtingos parinktys, miesto, sporto ir kruiziniai rėžimai- tuo nustebinsi retą. Kaip jau minėjau, tauta lepinama, į daugelį dalykų pradedi žiūrėti kaip į savaime suprantamą elementą. Kaip gi šiandien atrodytų išmanusis telefonas be „vibro” funkcijos? Atrodo, kad esama funkcija tiesiog užsideda pliusą apraše, kad ji yra, tačiau nesinori tikėti, kad būsimas jos pirkėjas dažnai ją naudotų. Ypač stebint momentines kuro sąnaudas. Nejučiomis pradedi galvoti apie kitas komplektacijas ir gamintojo pasiūlymus, tarp kurių- ir 2 litrų CRDi variantas.
Įdomumo dėlei, Lietuvoje Miesčionį galite įsigyti pačios įvairiausios komplektacijos, o jų kainos nuo bazinės 19900 eurų gali ūgtelti iki 38590 eurų. Ir čia jau su nuolaida.
Ar pirkčiau? Galbūt, bet ne sau.
Iš tikrųjų, balais įvertinti negaliu. Ar pirkčiau? Gal. Bet ne sau, mamai, jei ji tik vairuotų. Mašina padėtų nepaklysti miesto džiunglėse, neleistų „vožti” į kaimyninėje juostoje judančius bolidus, o parkavimo aikštelėje neliktų vietos stresui, nes ir čia automobilis pagalvotų už ją. Tiesa, bagažinę, manau, ji naudotų mažai: ją uždarant, turėjau šokinėti, kad pasiekčiau, o mano mama žemesnė ir už mane. Bet kam rūpi? Erdvės viduje užtektų visiems krepšiams susidėti, o kaimynų aviganio ji vis tiek namo nepavežtų….:)

Pristatymas - jūsų vertinimui
Gražios savaitės,

Jūsų, Šponkė.

Patiko (1)

Rodyk draugams


Leave a Reply